در حال بارگذاری ...

پرفروش ترین تجهزات اداری و فروشگاهی 2024

پرفروش ترین تجهیزات اداری و فروشگاهی 2024

تیم راژمان پرفروش ترین و بهترین تجهزات اداری و فروشگاهی سال 2024 را فهرست کرده و شما را وارد نسل جدید چاپگر ها، اسکنرها و تجهیزات فروشگاهی مانند بارکد خوان، فیش پرینتر و... میکند تا انتخابی کار آمد و مطمئن داشته باشید. این محصولات به عنوان راه‌حل‌های پیشرو در کارایی، راحتی و کیفیت را تضمین میکنند، از مدل‌های جمع و جور و شیک مناسب برای دفاتر کوچک و خانگی تا دستگاه های  چندکاره قدرتمند و قوی که برای نیازهای تجاری طراحی شده‌اند؛ با نوآوری در صنعت دستگاه های اداری، کارایی های متفاوت انتخاب های متنوعی برای نیاز ها و سلایق مختلف ارائه میدهند.

از طراحی‌های پیشرفته فناوری لذت ببرید و دستگاهی مطابق با نیاز خود کشف کنید تا به بهره ‌وری خود افزوده و نیازهای تجاری و خانگی خود را برآورده کنید.

برند های مطرح و پرفروش:Brother , ,Oscar,Epson ,Hp Canon

 

بهترین پرینتر های 2024 ( تک کاره ، لیزری ، جوهرافشان و چندکاره) :

انتخاب پرینتر مناسب برای شما بستگی به انواع نیازهایی  که برآورده میکند، دارد. هر فناوری پرینتر (لیزری یا جوهر افشان) و هر مدل پرینتر دارای ویژگی‌ها و مزایای خاص خود است که باید با نیازهای شما هماهنگ شود.

به لیست پرینتر های زیر توجه کنید و با توجه به مشخصات داده شده، پرینتر مناسب با نیاز های خود را انتخاب کنید.

 

پرینتر لیزری کانن imageCLASS LBP6030

پرینتر لیزری کانن imageCLASS LBP6030 خروجی لیزری سیاه و سفید فوق‌العاده‌ای را با سرعت 19 صفحه در دقیقه ارائه می‌ دهد و اولین چاپ شما در 8 ثانیه یا کمتر در دستان شما قرار می گیرد. این فناوری همچنین تضمین می کند که عملاً زمان گرم کردن برای دستگاه وجود ندارد و این امر موجب می شود که بلافاصله چاپ را شروع کنید و بیشترین بهره را از آن بگیرید. همچنین توان کار ماهانه ی این پرینتر کانن در حدود 5000 صفحه تعیین شده است.

این چاپگر همراه با یک کارتریج قابل بازیافت ارائه می‌شود که خروجی ثابت و باکیفیت را با حداقل تعمیر و نگهداری ممکن می‌سازد. می توان آن را فورا بدون ایجاد هر گونه دردسر تعویض کرد. برای پرینتر لیزری کانن imageCLASS LBP6030 می توانید هم از کارتریج اوریجینال و هم غیر اوریجینال استفاده کنید. کارتریج مورد استفاده ی این دستگاه مدل 725 می باشد که می توانید آن را به بهترین کیفیت به صورت آنلاین یا حضوری از راژمان تهیه کنید.

 

پرینتر لیزری اچ پی LaserJet Pro M15w

HP LaserJet Pro M15w یک پرینتر لیزری تک رنگ حرفه ای، ارزان و کوچک است که به راحتی در هر فضایی جا می شود. استفاده از این پرینتر آنقدر ساده است که گفته می شود حتی در جاده هم می توان به راحتی آن را مورد استفاده قرار داد.

  LaserJet Pro M15w  HP یک چاپگر لیزری تک رنگ شخصی و ابتدایی است و برای استفاده در دفاتر کوچک و خانگی، خوابگاه های دانشجویی و ... تقریباً هر مکان دیگری که فضا محدود است؛ بهترین انتخاب می باشد. M15w کوچکترین چاپگر لیزری است که تا به امروز ارائه شده است. به طور کلی  LaserJet Pro M15w دارای عملکرد بسیار خوبی می باشد و به شما چاپ های با کیفیتی ارائه می دهد.

سرعت چاپ, M15w  19 صفحه در دقیقه (ppm) ارزیابی شده است که در مقایسه با پرینترهای قابل حمل دیگر از سرعت بالایی برخوردار است. با توجه به رزولوشن نسبتا پایین M15w یعنی 600 * 600 dpi، کیفیت خروجی به طرز شگفت انگیزی خوب است. در خروجی متن M15w هیچ مشکلی از نظر شکل کاراکتر، فاصله، تیرگی یا هر نقص رایج دیگری پیدا نمی شود، که این امر سبب شده خروجی متن آن برای اکثر برنامه های تجاری مناسب باشد. البته چاپ عکس با M15w نیز از کیفیت رضایت بخشی برخوردار است و شما را غافلگیر خواهد کرد.

 

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Laser 107w

HP Laser 107w  یک چاپگر لیزری سیاه و سفید تک کاره است که برای مصارف دانشجویی و تحصیلی و یا دفاتر اداری با حجم کم چاپ ،که نیاز به اتصال به پرینتر از طریق Wifi دارند ، طراحی شده است. طراحی شیک و ابعاد جمع و جور ، آن را برای فضاهای اداری کوچک و مصارف خانگی  مناسب می کند. با خروجی با کیفیت بالا و اتصال بی سیم، این چاپگر استاندارد جدیدی را در فناوری چاپ ایجاد می کند.

با سرعت چاپ 21 صفحه در دقیقه، می توانید کارهای چاپی خود را به طور مداوم و با سرعت بالا انجام دهید. چه نیاز به چاپ اسناد متنی و یا نمودار های گرافیکی و آماری داشته باشید، این چاپگر تضمین می کند که تمام جزئیات را به دقت ثبت کند.

 

پرینتر لیزری سه کاره کانن imageCLASS MF3010

پرینتر  لیزری سه کاره کانن imageCLASS MF3010 در محیط کاری یا دفتر خانگی شما یک همکار ارزشمند محسوب می شود. این دستگاه با طراحی فشرده و هوشمندانه ای که دارد تقریباً در هر نقطه از فضای کاری شما قرار می گیرد و به شما امکان چاپ, اسکن و کپی می دهد. درنتیجه‌ی کارایی ساده و هوشمند ، هر کاربری با هر سطحی از معلومات کامپیوتری می‌تواند به‌ راحتی از آن استفاده کند و نیازی به داشتن تخصص برای استفاده از دستگاه نیست.

سرعت چاپ هم با میزان 18 برگ در دقیقه زمان زیادی را از کاربر نمی‌گیرد و نیازی نیست، کاربر برای اتمام چاپ خود مدت‌ها در کنار دستگاه منتظر بماند.

اسکن این دستگاه از کیفیت و وضوح بالایی برخوردار است و نتایج آن شما را غافلگیر می کند. رزولوشن اپتیکال اسکنر ۶۰۰x۶۰۰dpi و رزولوشن دیجیتال اسکنر ۹۶۰۰x۹۶۰۰dpi می باشد.

 

پرینتر سه کاره لیزری برادر Brother DCP-L2540DW

پرینتر سه کاره لیزری برادر Brother DCP-L2540DW با ابعاد 316.5*398.5*409 میلیمتر و وزن 9.9 کیلوگرم، یک ابزار چندمنظوره و کارآمد برای محیط‌های کاری و دفاتر خانگی متوسط است. این دستگاه با ترکیب وظایف پرینت، اسکن، و کپی، تمام نیازهای چاپ و اسناد را در یک دستگاه فراهم می‌کند. با قابلیت چاپ مستقیم و بدون نیاز به مودم Wi-Fi Direct ، این پرینتر علاوه بر سهولت در استفاده، با سرعت چاپ سیاه و سفید 30 برگ در دقیقه، عملکرد سریع و کارآمدی را فراهم می‌کند. با رزولوشن چاپ 600*2400 dpi، این دستگاه تصاویر و متون با کیفیت بالا و وضوح فوق‌العاده‌ای را فراهم می‌کند، که از آن به عنوان یک انتخاب مناسب برای تولید اسناد حرفه‌ای و چاپ‌های کاری می‌توان استفاده کرد.

 

پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP 135w

این چاپگر از فناوری چاپ لیزری استفاده می کند و متنی واضح و شفاف را همراه با تصاویر گرافیکی بدون نویز ارائه می دهد. چه نیاز به چاپ گزارش های کاری داشته باشید،چه نمودار های بازاریابی و یا حتی  پروژه های تحصیلی را بخواهید چاپ کنید، پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP 135w نتایج حرفه ای و با کیفیت را تضمین می کند. با سرعت چاپ 30 صفحه در دقیقه که درپرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP 135w قرار گرفته است ، اچ پی (HP) تضمین می کند که کارهای چاپی شما به سرعت انجام شود و دیگر منتظر آماده شدن اسناد نباشید و در زمان خود صرفه جویی کنید. اسکنر این دستگاه با رزولوشن اپتیکال x600 dpi 600، اسکن هایی با وضوح بالا ارائه می دهد و به شما امکان می دهد اسناد و عکس های خود را با دقت بالا دیجیتالی کنید.در صورتی که نیاز به کپی از یک سند داشته باشید، پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP 135w می‌تواند به راحتی از پس آن برآید. این پرینتر وایرلس است و قابلیت اتصال بدون سیم با وایفای و قابلیت اتصال به موبایل را دارد.

 

پرینتر جوهر افشان اپسون EPSON L8050

با پرینتر اپسون EPSON L8050، می‌ توان به طور معمول صفحات را با سرعتی برابربا 22 برگ چاپ معمولی و 8 برگ چاپ عکس در دقیقه انجام دهد، که این سرعت بسیار مهم است برای کاربرانی که میخواهند عکسی که با دوربین عکاسی گرفت شده را با کیفیت بالا و در زمان کمی چاپ کنند.

با این سرعت چاپ بالا، کاربران می ‌توانند وظایف چاپ خود را به سرعت و با دقت انجام دهند. این ویژگی به ویژه برای محیط‌ هایی که نیاز حجیمی به چاپ کردن دارند، بسیار اهمیت دارد. علاوه بر این، سرعت چاپ بالای این پرینتر به عنوان یک ابزار تجهیزات حرفه ‌ای به حساب می‌ آید و به افزایش بهره ‌وری کاربران کمک می‌ کند.

 

بهترین اسکنر های 2024 (بایگانی و فلت):

 

اسکنر کانن مدل Canon Scanner LiDE 300

اسکنر Canon LiDE 300 یک ابزار قابل اعتماد و کارآمد برای استفاده در محیط‌های خانگی و اداری است. با ابعاد کوچک و وزن سبک، این اسکنر بسیار مناسب برای استفاده در فضاهای محدود و قابل حمل است.این دستگاه قادر به اسکن اسناد و تصاویر با کیفیت بالا  برای کاغذ با سایزA4  است. با تنها 10 ثانیه زمان برای اسکن یک صفحه A4 به رنگ  سیاه و سفید، این اسکنر علاوه بر کیفیت، کارایی بالایی نیز دارد. همچنین، با وجود پورت USB 2.0، اتصال به کامپیوتر و انتقال داده‌ها بسیار آسان می‌شود، این امر باعث می‌شود که استفاده از این اسکنر بسیار راحت و سریع باشد.

تکنولوژی اسکن CIS، به کارگیری شده در این اسکنر، امکان اسکن با کیفیت و وضوح بالا را فراهم می‌کند. با رزولوشن اپتیکال 2400 * 2400 dpi و رزولوشن دیجیتال 19200 * 19200 dpi، این اسکنر قادر به اسکن تصاویر و اسناد با جزئیات دقیق و شفاف است.

 

اسکنر بایگانی اسناد اپسون Epson DS-1630

اسکنر حرفه‌ای اسناد اپسون مدل DS-1630 با وزن 4500 گرم یک دستگاه قدرتمند و حرفه‌ای برای اسکن اسناد است. این اسکنر با استفاده از تکنولوژی سیستم تصویربرداری CCD به کار می‌ پردازد و دارای قابلیت اسکن دو رو می باشد. دارای پورت USB برای اتصال به کامپیوتر است و همچنین دارای 3 کلید روی دستگاه برای کنترل سریع و ساده‌تر امکانات اسکنر است.اسکنر DS-1630 از دو حالت رزولوشن مختلف برای تطبیق با نیازهای مختلف کاربران پشتیبانی می‌کند. حالت 1200 dpi دراسکنر تخت به کاربران امکان اسکن با وضوح بالا را فراهم می‌کند که برای تصاویری که نیاز به جزئیات دقیق دارند، بسیار مفید است. همچنین، حالت 600 dpi در ADF، به کاربران اجازه می‌دهد اسناد را با سرعت بیشتری اسکن و از آنها به‌عنوان اطلاعات قابل قبول برای مصارف مختلف استفاده کنند.

 

اسکنر کانن مدل Canon Scanner LiDE 400

LiDE 400 از کابل USB Type C تا A استفاده می کند. از کابل LiDE 400 می توان برای شارژ گوشی و انتقال فایل استفاده کرد. و اگر کابل آسیب ببیند یا گم شود، می توانید به راحتی آن را جایگزین کنید. این اسکنر نه تنها به آداپتور برق متناوب نیاز ندارد، بلکه سرعت انتقال داده آن ( 5 گیگابیت بر ثانیه) بی نظیر است. وقتی می خواهید تصویر یامتنی رابا رزولوشن 4800 نقطه در اینچ اسکن کنید، اسکنر شما را منتظر نمی گذارد. Lide 400 با یک پایه عمودی تعبیه شده است تا زمانی که از آن استفاده نمی کنید، حداقل فضا را روی میز شما اشغال کند. این اسکنر از فناوری Contact Image Sensor (CIS) برای اسکن استفاده می کند. سرعت اسکن برای 300 DPI بسیار سریع است و حدودا 8 تا 10 ثانیه زمان می برد. در 600 DPI، سرعت به کمی بیشتر از 30 ثانیه تغییر می یابد.

 

تا اینجا پرفروش ترین و بهترین پرینتر ها و اسکنر های 2024 را به شما معرفی کردیم؛ حال به معرفی  بهترین و محبوب ترین تجهیزات فروشگاهی (بارکد خوان و فیش پرینتر) می پردازیم.

 

بهترین بارکدخوان های 2024:

بارکد خوان سیمی اسکار OSCAR UNIBAR1

بارکد خوان سیمی اسکارOSCAR UNIBAR1، با تکنولوژی اسکن CCD، ارتباط از طریق سیم را برقرار می‌کند. ابعاد آن 70×170×95 میلیمتر بوده و وزن آن 156 گرم است، که این ابزار را قابل حمل و کارآمد می‌سازد. با درجه نوری تا 100,000Lux، قادر به اسکن دقیق بارکدها در شرایط نوری مختلف می‌باشد. همچنین، با سرعت اسکن 350 خط در ثانیه، به سرعت و دقت بالایی در خواندن بارکدها دست می‌یابد.

 

بارکد خوان سیمی اسکار OSCAR UNIBAR2

بارکد خوان سیمی اسکارOSCAR UNIBAR2، با تکنولوژی اسکن Area Imager، اتصال از طریق سیم را فراهم می‌کند. دارای ابعاد 70×170×95 میلیمتر و وزن 162 گرم است که آن را مناسب برای حمل و استفاده‌ی روزانه می‌سازد. با درجه نوری تا 100,000Lux، می‌تواند در شرایط نوری مختلف به خواندن بارکدها بپردازد. همچنین، با سرعت اسکن 60 خط در ثانیه، به سرعت و کارایی بالا در اسکن بارکدها دست می‌یابد.

 

بارکد خوان دو بعدی میندئو MD6600AT-SR

بارکد خوان دو بعدی میندئو MD6600AT-SR یک ابزار پیشرفته است که برای خواندن بارکدهای دو بعدی به‌کار می‌رود. این بارکد خوان -با استفاده از تکنولوژی پیشرفته‌ای که در آن استفاده شده که از دوربین‌های تصویربرداری دو بعدی می‌باشد- قادر به خواندن بارکدهای QR و دیگر بارکدهای دو بعدی با سرعت و دقت بالا است. با ابعاد مناسب و طراحی کاربرپسند، این بارکد خوان مناسب برای استفاده در فروشگاه‌ها، انبارها، صنایع و سایر محیط‌های کاری است. همچنین، از نظر اتصالات، این بارکد خوان از رابط‌های متنوعی از جمله USB و RS232 پشتیبانی می‌کند که امکان اتصال آسان و سریع به دستگاه‌های مختلف را فراهم می‌کند

 

بهترین فیش پرینترهای 2024:

 

چاپگر حرارتی اسکای SKY - E200

چاپگر حرارتی اسکای SKY - E200 از تکنولوژی چاپ حرارتی استفاده می‌کند، با سرعت چاپ بالا تا 200 میلیمتر بر ثانیه که به کاربر امکان چاپ سریع و کارآمد را می‌دهد . ابعاد آن 185*130*130 میلیمتر بوده و با وزن 1050 گرم، قابلیت حمل و جابجایی آسان را فراهم می‌کند. این چاپگر از منبع تغذیه AC با ولتاژ 110/220 و فرکانس 50-60Hz استفاده می‌کند.در بخش چاپ، دارای رزولوشن چاپ 203 Dpi و عرض چاپ 80 میلیمتر است که این امکان را به کاربر می‌دهد تا با کیفیت بالا و با عرض چاپ بزرگتر، موارد مختلف را چاپ کند.در سایر مشخصات، دارای درگاه ارتباطی USB 2.0 High Speed، LAN و Serial است که این امکان را به کاربر می‌دهد تا به راحتی از طریق این درگاه‌ها به دستگاه‌های مختلف متصل شود و از آن‌ها استفاده کند.

 

چاپگر حرارتی اسکار OSCAR POS88C

چاپگر حرارتی اسکار OSCAR POS88C با استفاده از تکنولوژی چاپ حرارتی، با سرعت چاپ 200 میلیمتر بر ثانیه، امکان چاپ سریع و کارآمد را فراهم می‌کند. ابعاد آن 118*174*140میلیمتر است که این ابزار را مناسب برای فضاهای محدود می‌سازد. حلقه کاغذ این چاپگر دارای عرض قابل تنظیم بین 5/0 تا 5/79 میلیمتر و بیشینه قطر کاغذ 83 میلیمتر است. منبع تغذیه این دستگاه از جریان مستقیم 24 ولت با جریان 2 آمپر استفاده می‌کند و کشوی پول آن نیز با جریان 24 ولت و 1 آمپر تامین می‌شود.

دمای کاربری این دستگاه بین 5 تا 50 درجه سانتیگراد و رطوبت بین 10 تا 80 درصد و دمای نگهداری در انبار بین 10 تا 60 درجه سانتیگراد و رطوبت بین 10 تا 90 درصد متغیر است.در بخش چاپ، این چاپگر دارای رزولوشن چاپ 8 نقطه در میلیمتر و عرض چاپ 80 میلیمتر است. فونت‌های چاپ از جمله ASCII، GB18030 (Chinese) و BIG5 را پشتیبانی می‌کند و می‌تواند در کاربردهای مختلف استفاده شود.

همچنین، دارای میزان چاپ قابل اعتماد 100000 متر است و ضخامت کاغذ قابل پرینت بین 0.08 تا 0.06 میلیمتر متغیر است.در سایر مشخصات، وزن این دستگاه 930 گرم بوده و دارای درگاه‌های ارتباطی USB و Ethernet می‌باشد که این امکان را به کاربر می‌دهد تا به راحتی دستگاه را به دستگاه‌های مختلف متصل کند.

 

جمع بندی

در این مقاله تیم راژمان با معرفی پرفروش ترین و بهترین تجهیزات اداری و فروشگاهی سال 2024، شما را به سمت مناسب ترین انتخاب و سازگار با نیاز هایتان سوق داده است. این محصولات با ارائه راه حل های پیشرو در زمینه کارایی، راحتی و کیفیت، انتخابی مطمئن و کارآمد برای شما رقم می زنند.

از مدل های جمع و جور و شیک مناسب برای دفاتر کوچک و خانگی گرفته تا دستگاه های چندکاره قدرتمند و قوی که برای نیازهای تجاری طراحی شده اند، تنوع محصولات پاسخگوی نیازها و سلیقه های مختلف است.

با بهره مندی از نوآوری های صنعت دستگاه های اداری، کارایی های متفاوت و انتخاب های متنوع را تجربه کنید و به بهره وری خود در محیط کار و خانه بیافزایید.

انتخاب بهترین دستگاه به نیازها و بودجه شما بستگی دارد.

به ویژگی هایی مانند سرعت چاپ، کیفیت چاپ، ظرفیت کاغذ و اتصالات توجه کنید.

قبل از خرید، نظرات کاربران را بخوانید، نیاز های خود را برسی کنید و در صورت نیار به مشاوره میتوانید از قسمت تماس با ما از مشاوره کارشناسان ما استفاده کنید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

 شایان محمودی

خانه
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
دسته بندی ها
پرینتر
اسکنر
دستگاه کپی
تجهیزات فروشگاهی
پلاتر
فکس
مواد مصرفی
تجهیزات اداری