در حال بارگذاری ...

شرایط و قوانین فروشگاه راژمان | خرید و فروش تجهیزات اداری

قوانین عمومی گروه راژمان
کاربران گرامی شرایط عمومی استفاده از سایت راژمان در همین صفحه به تفضیل آماده است .لطفا متن زیررا قبل از استفاده از سایت به دقت بخوانید .لازم به ذکر است که استفاده شما از سایت به منزله قبول شرایط قید شده می باشد .

1 - قوانین و مقررات کلی

در نظر داشته باشید کلیه اصول ، قوانین و مقررات گروه راژمان با قوانین جمهوری اسلامی ایران در یک راستا میباشد و قوانین حمایت از حقوق مصرف کننده در سایت لحاظ شده است بنابراین انتظار میرود کاربران نیز خود را با اصول و رویه سایت هماهنگ کنند. در صورتی که در قوانین اعلام شده تغییرات ایجاد شود در همین صفحه به اطلاع خواهد رسید .

روز کاری تعریف شده به معنای شنبه تا پنج شنبه هر هفته به استثنای تعطیلات عمومی در ایران میباشد بنابراین تمامی سفارشهای ثبت شده اولین روز کاری پگیری و ارسال خواهد شد.

2- حفاظت از اطلاعات حساب کاربری
کاربرانی که در سایت گروه راژمان حساب کاربری ایجاد کرده اند موظف به حفظ رمز عبور خود میباشد و مسولیت هر گونه سوء استفاده از حساب کاربری به عهده ی صاحب حساب کاربری میباشد.در صورتی که متوجه فاش شدن رمز حساب خود شدید مراتب را سریعا به پشتیبانی سایت اطلاع دهید .
گروه راژمان هیچ گونه مسئولیتی در قبال فاش شدن ویا ضررو زیان کاربران در صورت سوء استفاده شخص یا اشخاص دیگری از حساب کاربران را نمیپذیرد .
لازم به ذکر است کاربران تعهد می دهند که شخصا از حساب کاربری خود استفاده نمایند و تحت هیچ شرایطی حساب کاربری خود را به دیگران واگذار نکنند .
3- مدیریت نظر کابران
- با توجه به پیش بینی های انجام شده در سایت برای تمام کاربران امکان ایجاد نظر شخصی تعبیه شده و از طرفی مدیریت سایت این حق را برای خود محفوظ میدارد که در موارد ذیل ایجاد تغییرات و یا حذف به طور کلی انجام دهد.
- نظراتی که به نوعی توهین به شخص و یا گروهی از افراد جامعه و یا اقوام کشور عزیزمان ایران باشد .
-مطالبی که قوانین کپی رایت را نقص کنند.
-مطالبی که با قوانین سایت در تضاد باشد .
-مطالبی که سبب گمراه کردن کاربران سایت باشد.
-مطالبی که به سایت دیگری لینک داده شود .
-مطالب مرتبط  با تبلیغات خارج از سایت .
-مطالبی که استفاده غیر مجاز از سایت، برند و با سایر محصولات متفرقه باشد .
-مطالبی که شامل اطلاعات شخصی فرد و با افرادی باشد .
-لازم به تذکر است که گروه راژمان مطالب کاربران را در مورد مسائل فنی تایید و یا رد نمی کند زیرا صرفا کاربران نظرات شخصی خود را مطرح می نمایند که بر اساس تجربه های شخصی بدست آمده است و کاربران نیز مسئولیت نظرات خود را کاملا میپذیرند .
4- اثتناد به مطالب سایت
تیم مدیریت وبسایت راژمان حداکثر تلاش خود را درارائه مطالب صحیح ،به روز و قابل اعتماد نموده است و از طرفی با توجه به گستردگی محصولات و به روزنگه داشتن سایت امکان ارائه اطلاعات نادرست امریست ناگزیر بنابراین کاربران سایت می بایست پس از اطمینان حاصل کردن در مورد محصول مورد نظر خودشان نسبت به خرید اقدام نمایند .
5- اطلاعات پروفایل
کاربران گرامی خواهشمند است بعد از ساختن حساب کاربری خود اطلاعات مربوط به پروفایل را بادقت تکمیل نمایید گروه راژمان در حفظ و نگهداری اطلاعات شخصی شما حداکثر توان خود را به کاربرده است و این اطلاعات صرفا در جهت ارسال کالا و در ارتباط بودن با مشتریان مورد استفاده قرار میگیرند .
هرگونه حادثه در هنگام حمل و نقل به عهده ی شرکت حمل و نقل میباشد و گروه راژمان تنها در صورت تایید شرکت حمل و نقل و در راستای تسهیل امور ، خسارت را جبران می کند .
آسیب های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش گروه راژمان اطلاع داده شود و نیز مدارک صورت جلسه شرکت حمل و نقل و کلیه متعلقات به انظام فاکتور به واحد خدمات پس از فروش ارسال شود .
6- فسخ قرارداد فروش
با نهایت احترام ،گروه راژمان حداکثر سعی و تلاش خود را بکار برده و میبرد تا موجودی انبار و قیمت گذاری کالا به روز و درست باشد. از طرفی اشتباهات ناخواسته در مواقع نادری ممکن است برای برخی از سفارشات ایجاد مشکل نماید که در این صورت گروه راژمان موظف است مراتب را در اسرع وقت به خریدار اعلام نماید و به صورت یک طرف معامله را فسخ کند.
گروه راژمان خود را موظف میدانند به تمامی هموطنان عزیزمان اطلاعات و مشاوره درست و قابل اطمینان ارائه نماید . درصورتی که نیاز به مشاوره و راهنمای تلفنی داشتید همواره میتوانید اطلاعات تماس را از منوی اصلی سایت پیدا کنید و بی هیچ درنگی با ما تماس بگیرید.
                                               

خانه
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
دسته بندی ها
پرینتر
اسکنر
دستگاه کپی
تجهیزات فروشگاهی
پلاتر
فکس
مواد مصرفی
تجهیزات اداری