در حال بارگذاری ...

پرینتر hp

پرینتر اچ پی

پرینتر ها مدل های مختلفی دارند که هر کدام برای جای متناسب با کارکرد آنها کاربرد دارند. مانند هر کالای دیگری پرینتر ها نیز برند های متفاوتی دارند، یکی از برند های مطرح که مجموغه راژمان به معرفی آن می پردازد برند Hp است.

برند اچ پی

برند Hp یکی از برند های معتبر الکترونیکی است که دستگاه هایی همچون لپ تاپ، پرینتر، مانیتور و... را تولید و به بازار ارائه می دهد. برند اچ پی یکی از برند های پیشرو در صنعت پرینتر است که در 160 کشور جهان پخش و به فروش می رسد.سهام برند اچ پی در حال حاضر 90 میلیارد دلار ارزش دارد که در گذشته این شرکت با ارزش 538 دلار شروع کرده بوده است. اچ پی بزرگ ترین تولید کننده چاپگر در جهان شناخته شده است. برند اچ پی از حدود 80 سال پیش شروع به کار کرده است و در حال حاضر تبلت و گوشی نیز طراحی و تولید می کنند.

 

اچ پی (HP) یک  شرکت چند ملیتی و از بزرگترین شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و صنعت کامپیوتر است ، اچ پی (HP) ، توسط دو جوان فارغ التحصیل رشته مهندسی برق در دهه پنجم قرن بیستم میلادی  پایه گذاری شد .اسم این شرکت از اول اسم فامیل این دو دانشجوی فارغ التحصیل از دانشگاه استنفورد گرفته شده است ؛ ویلیام آر. هیولت (William R. Hewlett) و دیوید پاکارد (David Packard) .

 

دستگاه های اچ پی

دستگاه های اچ پی مدل های مختلفی دارد که هر کدام برای کاری طراحی شده است.  بعضی از آنها لیزری سیاه و سفید و بعضی دیگر لیزری رنگی هستند؛ البته کمپانی اچ پی به تازگی به فروش پرینتر های رنگی جوهر افشان نیز پرداخته و به بازار ارائه می دهد.

 

 

اچ پی در گذشته فقط به تولید پرینتر های لیزری پرداخته بود و در بازار پرینتر های جوهر افشان فعالیتی نمی کرد اما به تازگی وارد این عرصه نیز شده است و تلاش برای  رقابت با دیگر برند های پرینتر های جوهر افشان کرده است.

نمایندگی اچ پی در ایران

برند اچ پی یک برند آمریکایی است که در ابتدا توسط دو فرد آمریکایی در کالیفرنیا تاسیس شد. همانطور که در جریان هستید کشور ایران از سوی کشورآمریکا تحریم شده است و برند های آمریکایی در ایران شعبه رسمی ندارند؛ مانند اپل، تسلا، ایکس باکس و... برند اچ پی نیز از این قضیه مستثنی نیست. در واقع کالا های اچ پی از طریق کشور های جنوبی خلیج فارس وارد می شوند تا به بازار ایران ارائه گردند. در واقع هیچ نمایندگی رسمی اچ پی در ایران وجود ندارد.

اچ پی پرینتر محبوب ادارات

در اکثر اداره های ایران برند پرینتری که استفاده می کنند اچ پی است. دلیل اینکه پرینتر های اچ پی این همه طرفدار در ادارات دارد این است که این پرینتر آزمون خود را پس داده است و بار ها ثابت کرده است که پرچم این کمپانی همیشه بالا است. البته لازم به ذکر است که به دلیل نبودن نمایندگی رسمی در ایران قیمت کالا های اچ پی شناور هستند و بالاو پایین های بسیاری را دارند.

 

کاربرد انواع پرینتر

همانطور که می دانید پرینتر ها انواع گوناگونی دارند که هر کدام برای کاربرد خاصی طراحی شده اند. هر نوع از پرینتر ها برای کاری خاص طراحی شده اند. انواع پرینتر ها فرق های بسیاری دارند؛ این تفاوت می تواند در قیمت، اندازه، حجم توانایی پرینت در روز، کارتریج ها و... باشند. همانطور که اشاره شد در هر جایی بستگی به شرایط پرینتر خاصی نیاز است، برای مثال یک جا نیاز به پرینتر سه کاره رنگی و جایی دیگر نیاز به پرینتر سیاه و سفید با توانایی صد برگ در روز را دارد .برند اچ پی برای تمامی نیاز ها و شرایط مختلف، پرینتری منحصر به فرد طراحی کرده است. در ادامه به معرفی انواعی از پرینتر ها می پردازیم.

پرینتر اچ پی مدل 107a

یکی از ساده ترین و خوش قیمت ترین پرینتر های اچ پی مدل 107a است که برای مصارف کم طراحی شده است و بیشتر برای مصرف خانگی استفاده می شود. این دستگاه به صورت وایرلس نیز وجود دارد که پسوند w دارد و 107w نامیده می شود. این مدل می تواند به گوشی وصل شود و عمل پرینت را انجام دهد. وایرلس 107w به صورت دایرکت است؛ یعنی بدون نیاز به وای فای می تواند متصل شود. اگر تمایل دارید که درباره وایرلس دایرکت اطلاع کسب کنید بر روی کلمه وایرلس کلیک کنید.

 

پرینتر 135a

اما اگر نیاز به کپی و اسکن نیز دارید به شما پرینتر  135a را معرفی می کنیم. این دستگاه نیز مدل وایرلس دارد و مانند بقیه پرینتر های وایرلس پسوند w دارد و 135w نامیده می شود. این دستگاه توانایی چاپ زیاد را ندارد و برای مصارف کم طراحی شده است. این پرینتر یک پرینتر نسبتا جدید است. تنها تفاوت دو پرینتر معرفی شده در تک کاره و سه کاره بودن آن است و هر دوی آنها کارتریج 106a استفاده می کنند و توانایی یکسانی با هم دارند. 

در صورتی که نیاز به آگاهی بیشتری نسبت این پرینتر ها دارید می توانید بر اسم آنها کلیک کنید و از آنجا این پرینتر ها را تهیه کنید.

پرینتر 28a و 15a

دیگر پرینتر های سبکی که می توان به آنها اشاره کرد دستگاه های 28a و 15a می باشند و البته همانند پرینتر های قبلی که معرفی شد مدل وایرلس نیز دارند که با پسوند w شناخته می شوند؛ این پرینتر ها فعلا در بازار موجود می باشند اما دیگر توسط کمپانی اچ پی تولید نمی شود و تولیدشان متوقف شده است، اما نسبت به قیمتی که دارند دستگاه های بسیار خوبی هستند و از کارتریج  44A در آنها استفاده می شود . 28a دستگاهی سه کاره برای کار های سبک است که علاوه بر پرینت، عمل اسکن و کپی را نیز انجام می دهد. 

   

در حقیقت این دستگاه همان 15a است که اسکنر بالای آن( که کار های اسکن و کپی را انجام می دهند) به آن اضافه شده است. این پرینتر ها اکثرا کاربرد خانگی دارند و برای کار های سنگین طراحی نشده اند، در ادامه به معرفی بعضی از پرینتر ها برای مصرف بالا تر می پردازیم.

پرینتر137fnw

پرینتر 137fnw یک دستگاه چهار کاره است که هم می تواند به شبکه وصل شود و هم به گوشی های همراه. این دستگاه قابلیت تغذیه خودکار دارد (ADF) و به عبارتی دستگاه بسیار کاملی است. این پرینتر به دو صورت با گوشی و بدون گوشی به فروش می رسد. سرعت چاپ این پرینتر نیز قابل قبول است و در دقیقه توانایی چاپ 20 برگ را دارد.

پرینتر 137fnw دستگاهی همه کاره برای مصرف متوسط است که در ادارات و خانه ها استفاده می شود. پرینتر 137fnw یک دستگاه بسیار عالی و همه کاره است که قیمت آن نسبت به قابلیت هایی که  ارائه می دهد بسیار مناسب است. کارتریجی که این پرینتر استفاده می کند 107a می باشد.

پرینتر 404

دستگاه بعدی که می خواهم معرفی کنم یکی از دستگاه های قدرتمند است که توانایی چاپ روزانه بسیار بالایی دارد و قیمت مناسب آن باعث شده است که یکی از پرینتر های ارزان قیمت شناخته شودومحبوبیت بالایی را کسب کند. این پرینتر به نام 404 شناخته می شود. که پسوند های مختلفی دارد و هر کدام با دیگری در مواردی جزئی تفاوت دارند.

پسوند هایی که برای این پرینتر وجود دارد پسوند های dn,n,dw است که در ادامه هر کدام را به شما معرفی می کنیم. پسوند d نشان دهنده آن است که قابلیت چاپ دورو زن دارد. پسوند n همانطور که اشاره شد نشان دهنده وصل شدن دستگاه به شبکه است. 

آخرین پسوندی که برای این پرینتر وجود دارد مربوط به وایرلس بودن پرینتر است. کارتریج این دستگاه 59A است که توسط راژمان  به فروشمی رسد  و حتی میتوانید آن را در بخش پشتیبانی راژمان شارژ کنید.

پرینتر 501dn

یکی از بهترین پرینتر های اچ پی که قدرت و توانایی بسیار بالایی دارد پرینتر 501dn است که برای کار هایی با مصرف بسیار بالا طراحی شده است. این پرینتر یکی از غول های برند اچ پی است که توانایی چاپ حداکثر 2000 برگ در روز را دارد. این پرینتر پسوند های d(duplex) و n(network) دارد که همانطور که در معرفی پرینتر های قبلی اشاره شد مربوط به قابلیت های دورو زن و اتصال به شبکه است. کارتریج این دستگاه 87a می باشد که حجم مخزن بزرگی دارد و اندازه آن نسبت به کارتریج های دیگر بزرگ است.

در معرفی هر کدام از این پرینتر ها شما می توانید روی اسم هرکدام کلیک کنیدتا اطلاعات بیشتری را دریافت نمایید.

 

خانه
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
دسته بندی ها
پرینتر
اسکنر
دستگاه کپی
تجهیزات فروشگاهی
پلاتر
فکس
مواد مصرفی
تجهیزات اداری