در حال بارگذاری ...

نمایندگی فروش HP در شیراز

نمایندگی HP در شیراز 

فروشگاه راژمان از اولین نمایندگی هایHP  در شیراز است، که فعالیت خود را از سال 1375 با موضوع ارائه خدمات در زمینه کامپیوتر و سخت افزار و لوازم جانبی آغاز نمود و در زمره ی با سابقه ترین تامین کنندگان در جنوب کشور قراردارد. خدمات عمده گروه راژمان در زمینه تهیه، تامین، و توزیع قطعات، خرید و فروش، طراحی و مشاوره می باشد.

گروه راژمان از سال 1382 در راستای گسترش اهداف خود، به صورت تخصصی در زمینه فروش و خدمات پس از فروش محصولات  HP شروع به فعالیت نمود. این خدمات شامل فروش انواع پرینتر های اچ پی از جمله پرینتر های سیاه و سفید لیزری، پرینتر های رنگی لیزری، و پرینتر های رنگی جوهر افشان است، که تمامی مصارف خانگی و اداری را در بر می گیرد. از دیگر خدمات مهم راژمان خدمات پس از فروش است، که خود به تنهایی طیف وسیعی از خدمات این مجموعه را شامل می شود.

نمایندگی اچ پی 01

برند Hewlett-Packard معروف به HP، سابقه ای غنی در زمینه فناوری چاپ دارد. این شرکت در سال 1939 توسط بیل هیولت و دیو پاکارد در کالیفرنیا تأسیس شد. تمرکز اولیه اچ پی بر روی توسعه تجهیزات تست الکترونیکی بود، اما در نهایت دامنه محصولات خود را به رایانه ها و چاپگرها گسترش داد.

فناوری اچ پی چاپگرهای خود را با تمرکز بر ویژگی های هوشمند، اتصال بی سیم (Wi-Fi)، و پایداری زیست محیطی ادامه داده است. این شرکت چاپگرهایی را با قابلیت های چاپ سیار پیشرفته، اتصال به فضای ابری (Clouds)، و ابتکاراتی برای کاهش اثرات زیست محیطی چاپ معرفی کرده است.

شایان ذکر است که HP یک برند آمریکایی است که مانند تمامی برند های آمریکایی دیگر در ایران نمایندگی حقیقی ندارد. همانطور که می دانید، دلیل این مسئله تحریم های یک طرفه کشور آمریکا نسبت به ایران است.

علیرغم این موضوع، گروه راژمان به عنوان نماینده فروش پرینترهای HP نقش مهمی در تبلیغ و فروش پرینترهای اچ پی به شرکتها، مصرف کنندگان و سایر سازمان ها در ایران دارد، و همواره در صدد بوده که با بکار بستن استراتژیها و شیوه های به روز ملزومات و نیازهای مشتریان را پاسخ گوید.

در اینجا برخی از جنبه های کلی نقش ها و مسئولیت های تیم راژمان را که در جهت جلب رضایت مشتریان بکار بسته میشود را بیان می کنیم:

  • دانش محصول:

تیم ما همواره اطلاعات خود را در زمینه محصولات چاپگر HP، ویژگی های آنها و نحوه مقایسه آنها با رقبا به روز و کامل میکند. این امر به ما کمک میکند تا مشتریان را در انتخاب بهترین نوع محصول با توجه به نیاز آنها یاری دهیم.

  • تعامل با مشتری:

گروه راژمان با مشتریان بالقوه خود تعاملی پایدار برقرار می کند. این مجموعه، اطلاعات مشتریان را در مورد چاپگرهای HP به روز می کند، و در فرآیند تصمیم گیری برای انتخاب بهترین گزینه به آنها کمک می کند. علاوه بر این، خدمات پس از فروش این مجموعه که شامل نصب و راه اندازی، و مهمتر از آن گارانتی محصولات (تعمیر و در صورت نیاز تعویض) می باشد، اعتماد و وفاداری مشتریان را تضمین می کند.

  • استراتژی های فروش:

توسعه و اجرای استراتژی های فروش موثر یک مسئولیت کلیدی برا ی گروه راژمان است. این موضوع شامل شناسایی بازارهای هدف، درک نیازهای مشتری و عرضه پرینترهای HP، به عنوان یکی از بهترین و پیشرفته ترین پرینترها در سراسر جهان می باشد.

  • تحقیقات بازار:

همگام بودن با پیشرفتهای صنعت دنیا، محصولات رقیب و ترجیحات مشتری برای مجموعه راژمان بسیار مهم است. ما به عنوان نماینده فروش محصولات اچ پی، نهایت سعی خود را بر پیشرو بودن در زمینه تحقیقات بازار و اخذ بهترین تصمیمات استراتژیک در زمینه فروش محصولات و خدمات خود به مشتریان را گذاشته ایم.

  • آموزش و پشتیبانی:

ارائه آموزش و پشتیبانی به خرده فروشان، توزیع کنندگان و سایر شرکا، بخشی از نقش تیم راژمان است. ما تلاش می کنیم آگاهی تیم خود را برای فروش محصولات HP تضمین کنیم، تا بتوانیم به طور مؤثر ویژگی‌های محصول را به مشتریان نهایی منتقل نماییم.

  • همکاری با سایر تیم‌ها:

گروه راژمان با تیم‌های بازاریابی، توسعه محصول و پشتیبانی مشتری همکاری تنگاتنگ دارد، تا از یک رویکرد منسجم و مؤثر برای تبلیغ و فروش چاپگرهای HP ، و جلب رضایت مشتریان خود اطمینان حاصل کنند.

نمایندگی اچ پی 02

در ادامه لیستی از محصولات و خدماتی که توسط گروه راژمان ارائه می شود را جهت اطلاع و استفاده کاربران عزیز می آوریم:

لیست محصولات قابل عرضه گروه راژمان

  • پرینتر

لیزری ( تک کاره - تک رنگ، تک کاره - رنگی، چند منظوره - تک رنگ، چند منظوره - رنگی )
جوهر افشان ( تک کاره - تک رنگ، تک کاره - رنگی، چند منظوره - تک رنگ، چند منظوره - رنگی)
فروش ویژه ( دانشجویان و دانش آموزان ، اساتید و معلمان ، پرینترهای وایرلس )

  • اسکنر

اسکنرهای خانگی و اداری ­- Flat ( کانن - Canon ، اپسون - EPSON)

اسکنرهای بایگانی و دبیرخانه ای - ADF (ایویژن - Avision ، فوجیتسو - Fujitsu ، کداک - Kodak ، اچ پی - HP ، کانن - Canon)

  • فکس

کاربنی ( پاناسونیک -Panasonic )
لیزری ( کانن - Canon )

  • دستگاه کپی

دستگاه های کپی ( تک رنگ )

  • پلاتر

پلاتر ( اچ پی )

  • تجهیزات فروشگاهی

بارکد خوان ( اسکار - Oscar ، ای پوز - EPos ، هانی ول - Honeywell )
چاپگر حرارتی صدور فیش ( اسکار - Oscar ، کیو هی - Koohii ، ای پوز - ٍE-Pos ، استار - Star ، سیکو - Seiko )
چاپ بارکد - لیبل پرینتر
صندوق های فروشگاهی ( صندوق فروشگاهی )
کشوی پول ( کشوی پول )

  • مواد مصرفی

انواع کارتریج ( طرح HP ، الوان - Alvan ، افشید - Afshid )
انواع جوهر ( جوهرهای اصلی ، جوهرهای غیر اصلی )
تونر و پودر ( پودر مشکی ، پودر رنگی )

علاوه بر محصولات فوق، گارانتی هیجده ماه پس از فروش پرینتر های HP، یکی از خدمات مهم گروه راژمان است. این گارانتی شامل تعویض قطعات و در برخی موارد تعویض کامل محصول می باشد. از دیگر خدماتی که توسط تیم ما ارائه می شود، می توان به تعمیر انواع پرینتر ها (با بالغ بر بیست سال سابقه در استان فارس و جنوب کشور) اشاره کرد.

در مجموع،  همچنان که چشم انداز چاپ در حال تکامل است، کمپانی HP همچنان در این زمینه پیشتاز است، و به طور مداوم محصولات متنوع و پیشرفته ای را متناسب با نیاز کاربران در سراسر جهان را برآورده می کند. سرمایه گذاری برای پرینترهای HP نه تنها چاپ با کیفیت بالا را تضمین می کند، بلکه صنعت چاپ را با چشم اندازی ایمن، و دوست دار محیط زیست همسو می سازد.

تیم راژمان مفتخر است که به عنوان نمایندگی فروش پرینترهای تخصصصی HP، و محصولات و خدمات مرتبط با آن ها - در طول بیش از دو دهه - توانسته تعامل موثری با مشتریان خود برقرار نماید و بازخوردهای ارزشمندی از مشتریان وفادار خود دریافت نماید؛ این بازخوردها، به ما کمک می کند تا محصولات و خدمات خود را مطابق با نیاز مشتریان به روز کنیم، و کیفیت استراتژیهای فروش خود را همسو با تقاضای مشتریان بهبود بخشیم.

 

 

خانه
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
دسته بندی ها
پرینتر
اسکنر
دستگاه کپی
تجهیزات فروشگاهی
پلاتر
فکس
مواد مصرفی
تجهیزات اداری