در حال بارگذاری ...

پرینتر سه کاره

 

 امروزه جزء پرفروش ترین پرینترهای بازار پرینترهای سه کاره می باشند که می توان گفت نسبت به بالا بودن کیفیت، قیمت مناسب و به صرفه ای دارند. پرینترهای سه کاره معمولا چاپ -اسکن -کپی را انجام می دهند و تنوع  بسیاری دارند. ما در بازار چندین نوع پرینتر سه کاره رنگی و سیاه - سفید داریم که هر یک بر اساس، سرعت چاپ، وزن، اندازه چاپ، قیمت، نوع چاپ و دیگر قابلیت های پرینتر انتخاب می گردند.

پرینتر سه کاره

به همین خاطر مجموعه راژمان  این مقاله را برای شما عزیزان آماده کرده تا با بهترین پرینترهای سه کاره آشنا شوید. سپس با توجه به سلیقه و معیارو نیاز خود آن را خریداری کنید. در این مقاله به پرفروش ترین پرینترهای سه کاره خواهیم پرداخت.

  • پرینتر سه کاره لیزری اچ پی مدل  LaserJet Pro MFP M28a

این پرینتر جزء پرفروش ترین پرینترهای سه کاره شرکت اچ پی به حساب می آید که دارای طراحی منحصر به فرد و زیبایی است. به جز کارهای مربوط به پرینتر، این دستگاه قادراست کارهای مربوط به کپی و اسکن را نیز انجام  دهد. میزان گنجایش کاغذ ورودی پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M28a حدودا 250 برگ می باشد. تکنولوژی چاپ این پرینتر از نوع لیزری است که می تواند به صورت تک رنگ یا سیاه و سفید کار پرینت یا چاپ را انجام دهد.

سرعت چاپ ابن پرینتر چندکاره لیزری، در هر دقیقه 19 برگ با رزولوشن 600*600 dpi می باشد. یکی از معایب این دستگاه که می توان به آن اشاره کرد، نداشتن چاپ خودکار به صورت دورو است. برای چاپ دورو باید به صورت دستی اقدام به پرینت نمایید.

 

کاتریجی که در این دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد، کاتریج 44a است. از دیگر مشخصات این پرینتر می توان به وزن آن که 6.900 کیلوگرم و نوع پورت آن که USB 2.0 می باشد اشاره کرد.

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M28a

 مشخصات کلی پرینتر 3 کاره لیزری مدل Laser MFP m28a

یکی از محبوب ترین ها و پر فروش ترین پرینترهای سه کاره ی موجود در بازار،این پرینتر     . می باشد؛ که به خوبی می تواند نیازهای چاپ, کپی و اسکن کاربر را برطرف کند.

  1. ابعاد دستگاه: 197*264*360 میلی متر
  2. وزن: 5.4 کیلوگرم
  3. تکنولوژی چاپ: چاپ لیزری
  4. نوع چاپ: تک رنگ
  5. سایز چاپ: A4
  6. سرعت چاپ: حداکثر 18 برگ در دقیقه
  7. رزولوشن چاپ: 600*600
  8. شبکه بی سیم، وای فای: ندارد
  • پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل  LaserJet Pro M28w

پرینتر لیزری مدل LaserJet Pro M28w جزء پرینترهای سه کاره برند معروف اچ پی می باشد؛ که همانند پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل  M28a بسیار پرفروش می باشد. این پرینتر جزء پرینترهایی با ابعاد و وزن کم است که هم در دفتر کاری و هم در منزل مورد استفاده قرار می گیرد. به صورت کلی این پرینتر قادر است، به صورت ماهانه 8000 برگ را چاپ کند.

ظرفیت ورودی این پرینتر 3 کاره حدودا 150 برگ می باشد. پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M28w یک دستگاه چندکاره کوچک و کارآمد است که عملکرد چاپ، اسکن و کپی را در یک دستگاه ترکیب می‌کند. این پرینتر با فناوری چاپ لیزری کار می‌کند.

 اسکن با کیفیت بالا: LaserJet Pro M28w دارای اسکنر تخت با تکنولوژی CIS (Contact Image Sensor) است که به شما امکان اسکن اسناد،تصاویررا  با رزولوشن حداکثر تا 1200 dpi می‌دهد.

این پرینتر قابلیت اسکن به فرمت های گوناگون از جمله: PDF، JPEG، TIFF و PNG را دارا می باشد .

اتصال بی‌سیم : LaserJet Pro M28w دارای قابلیت اتصال بی‌سیم است که به شما امکان دستور چاپ از طریق تلفن همراه می دهد.                                                  

شما می‌توانید با استفاده از Wi-Fi Direct و تکنولوژی HP Smart، ازطریق تلفن همراه یا تبلت  به راحتی به پرینتر متصل شوید و از طریق اپلیکیشن HP Smart به چاپ و اسکن از راه دور دسترسی داشته باشید.                                                 

مشخصات کلی پرینتر 3کاره لیزری مدل LaserJet Pro M28w

داشتن یک پرینتر قابل اعتماد و توانا در خانه یا دفتر کار در دنیای پرشتاب امروزی، ضروری است. HP LaserJet Pro M28w یک چاپگر چند منظوره جمع و جور و در عین حال قدرتمند است که تضمین می دهد تمام نیازهای چاپ، اسکن و کپی شما را برآورده کند.

  1. وزن: 5.4 کیلوگرم
  2. تکنولوژی چاپ: لیزری
  3. قابلیت چاپ دورو: ندارد
  4. ابعاد: 360*264*197 میلی متر
  5. نوع چاپ: تک رنگ
  6. چاپ اولین صفحه: 8.2 ثانیه
  7. شبکه بی سیم، وای فای: دارد
  • پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-SENSYS MF3010

این پرینتر نیز جزو پرینترهای 3 کاره به حساب می آید. پرینتر چندکاره لیزری Canon i-SENSYS MF3010 یک دستگاه کوچک و قابل حمل است که علاوه بر وظیفه چاپ، امکان اسکن و کپی سند را نیز فراهم می‌کند. این پرینتر با فناوری چاپ لیزری کار می‌کند و برای مصارف خانگی ومحیط  کاری کوچک  مناسب است. در ادامه، برخی از ویژگی‌های مهم این پرینتر را برای شما توضیح می‌دهیم.

پرینتر i-SENSYS MF3010 از تکنولوژی چاپ لیزری استفاده می‌کند و می‌تواند برای شما کارهای با کیفیت بالا با رزولوشن 600*400 نقطه در اینچ را چاپ کند. با استفاده از این پرینتر، شما از داشتن دستگاه کپی هم بی نیاز می شوید و به راحتی می توانید قابلیت کپی آن را مورد استفاده قرار دهید. با سرعت چاپ 18 برگ در دقیقه، می‌توانید برگه ها را سریعاً و با کیفیت بالا کپی کنید. این پرینتر دارای درگاه USB 2.0 است که به شما امکان اتصال مستقیم به کامپیوتر یا دستگاه‌های دیگر را می‌دهد.

پرینتر i-SENSYS MF3010

کانن i-SENSYS MF3010 یک پرینتر چندکاره ساده و کارآمد است که برای کاربری خانگی و کسب و کارهای کوچک ایده آل می باشد.

مشخصات کلی پرینتر سه کاره لیزری مدلi-SENSYS MF3010 

دستگاه  i-SENSYS MF3010 در محیط کاری یا دفتر خانگی شما یک همکار ارزشمند محسوب می شود. این دستگاه با طراحی فشرده و هوشمندانه ای که دارد تقریباً در هر نقطه از فضای کاری شما قرار می گیرد و به شما امکان چاپ, اسکن و کپی می دهد.

  1. ابعاد: 373*276*254
  2. تکنولوژی چاپ: لیزری
  3. سایز چاپ: A4
  4. ظرفیت سینی کاغذ: 150 برگ
  5. نوع چاپ: تک رنگ
  6. قابلیت دورو: خیر
  7. شبکه بی سیم: ندارد
  8. توان کار ماهانه: 8000 برگ
  • پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل  Laser MFP 135a

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل Laser MFP 135a از پرینترهای سه کاره مدرن به حساب می آید که توانایی چاپ، اسکن و کپی را داراست. این پرینتر با فناوری چاپ لیزری کار می‌کند و برای مصارف خانگی و دفاتر کوچک مناسب است. این پرینتر قابلیت چاپ تا 20 برگ در دقیقه را دارد. به علاوه این پرینتر امکان اسکن با کیفیت با رزولوشن تا 600*600 را برای شما فراهم می‌کند. Laser MFP 135a با استفاده از تکنولوژی Instant-on قابلیت چاپ سریع را دارد و در حالت آماده به کار خود تنها در حدود 8.3 ثانیه برای چاپ نخست آماده می‌شود.

این پرینتر همچنین دارای سیستم پردازش با سرعت بالا و قابلیت همزمانی چاپ، اسکن و کپی است. همچنین پرینتر Laser MFP 135a از درگاه USB 2.0 برای اتصال به کامپیوتر یا دستگاه‌های دیگر استفاده می‌کند. نوع کارتریج از نوع لیزری a106 hpاست.

مشخصات کلی پرینتر 3کاره لیزری مدل Laser MFP 135a

  HP Laser MFP 135a چیزی فراتر از یک پرینتر است. MFP 135a یک پرینتر چند منظوره (سه کاره : پرینت – اسکن – کپی ) سیاه و سفید با ابعاد جمع  و جور و فشرده است که برای پاسخگویی به نیازهای مشاغل کوچک تا متوسط طراحی شده است. عملکردهای پرینت، اسکن و کپی در کنار یکدیگر پکیج فوق العاده ای را برای شما فراهم می کند و آن را به یک دارایی ارزشمند برای انجام کارآمد وظایف مختلف تبدیل می کند.

1.وزن: 7.46 گرم

2.کاربری: 3 کاره

3.تکنولوژی: لیزری

4.نوع چاپ: تک رنگ

5.حافظه پرینتر: 128 مگابایت

 

پرینتر 3کاره لیزری مدل Laser MFP 135a

 

  • پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل  Laser MFP 135w

 پرینتر Laser MFP 135w نیز جزء پرینترهای سه کاره ی توانمند به حساب می آید که دارای تکنولوژی لیزری است. این پرینتر از ویژگی‌ها و امکانات مختلفی برخوردار است که یک گزینه ی عالی برای استفاده در محیط‌های کاری یا خانگی می‌ باشد. این پرینتر با سرعت چاپ تا 20 برگ در دقیقه می تواند امور مختلف و کارآمدی را به انجام برساند. همچنین با دارا بودن قابلیت اسکن و فکس، می‌توانید اسناد خود را به راحتی اسکن کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید یا از طریق فکس اطلاعات را بفرستید.

پرینتر Laser MFP 135w قابلیت اتصال به شبکه بی‌سیم را دارد که به شما اجازه می‌دهد با این قابلیت از رایانه‌ها، تلفن همراه‌ها و سایر دستگاه‌ها برای چاپ و دستور به دستگاه استفاده کنید. از مزایای پرینتر اچ پی مدل Laser MFP 135w با کیفیت بودن چاپ است که می تواند با رزولوشن  1200* 1200 تصاویر با کیفیت و واضحی را به ارمغان بیاورد. نوع کاتریج پرینتر چندکاره لیزری اچ پی Laser MFP 135w، کاتریج لیزری HP 106A / HP 107A است.

مشخصات کلی پرینتر 3کاره لیزری مدل Laser MFP 135w

HP Laser MFP 135w یک پرینتر سه کاره است که برای پاسخگویی به نیازهای کاربران خانگی و یا کاربران محصل و شاغل با حجم متوسط برای چاپ طراحی شده است.

1.وزن: 7.46 کیلوگرم

2.تکنولوژی چاپ: لیزری

3.چاپ مستقیم: دارد

4.نوع چاپ: سیاه سفید یا تک رنگ

5.حافظه پرینتر: 128 مگابایت

6.قابلیت چاپ دورو: ندارد

7.بزرگنمایی کپی: 25 تا 400 درصد

اچ پی (HP) با ترکیب قابلیت های پرینت، اسکن ، کپی و ویژگی اتصال بی سیم و وایرلس در یک دستگاه ، آن را به یک راه حل کم مصرف و مقرون به صرفه برای وظایف و نیازهای مختلف چاپ تبدیل کرده است و تحت عنوان HP Laser MFP 135w به بازار عرضه کرده است .

خانه
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
دسته بندی ها
پرینتر
اسکنر
دستگاه کپی
تجهیزات فروشگاهی
پلاتر
فکس
مواد مصرفی
تجهیزات اداری