در حال بارگذاری ...

ePrint

HP ePrint چیست و چه کاری انجام می دهد؟

ePrint یک برنامه چند پلتفرمی (ویندوز، مک و موبایل) است که به شما امکان می‌دهد کارهای چاپی را از هر کجا برای دوستان، همکاران یا حتی خود چاپگر ارسال کنید. به شرطی که همه از ePrint در شبکه استفاده کنند، می توان از اتاق ها و فضاهای جدا و مجزا به راحتی اقدام به چاپ نمود.

به کار بردن برنامه بسیار ساده است: شما لیست چاپ را به خود چاپگر که به شبکه رایانه ابری متصل است ایمیل می کنید. همه افراد در شبکه می توانند سندهایی را که باید چاپ شوند را به راحتی ببینند و حتی ویرایش کنند. احتمالاً حالا با این سوال مواجه می شوید که…

 

ePrint چه تفاوتی با سایر فناوری های ذخیره سازی ابری دارد؟

اگر بگوییم که ePrint و cloud (فضای ابری) به هیچ وجه متفاوت نیستند، کاملاً دقیق نیست. درک اینکه HP ePrint SW چیست و چرا از آن استفاده می‌شود، به نکته اصلی سازنده بازمی‌گردد: آنها می‌خواهند اکوسیستمی ایجاد کنند که به جای تکیه بر فناوری‌های شخص ثالث و بیرونی، فقط از محصولات خود پشتیبانی کند. چاپ ابری مدتی است که وجود داشته است، اما تولیدکنندگان چاپگر زیادی وجود ندارند که جرأت داشته باشند قدمی فراتر بگذارند و چنین فضای اختصاصی ایجاد کنند.

تا کنون ePrint عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است. در حالی که برخی از کاربران ممکن است نصب برنامه ePrint را مشکل بدانند، اما در دفاتر و شرکت ها احتمالا این ویژگی در واقع بسیار مفید و ارزشمند واقع می شود. به جای پیمایش در شبکه ابری دفتر (اگر دارید) و جستجوی یک فایل یا سند، برنامه ی ePrint یک رابط کاربری آسان برای دسترسی به فایل های شما فراهم می کند که اسناد چاپی را از بقیه جدا می کند.

آیا برنامه ePrint برای همه مفید است؟

نه دقیقا. هرچه دفتر یا شرکت بزرگتر باشد، استفاده بیشتری از برنامه ی ePrint خواهید داشت.

اگر از چاپگر خود برای مقاصد شخصی استفاده می کنید، عملکرد برنامه بسیار محدود است و کاربرد زیادی ندارد. ممکن است یک سند در جاده ایجاد کنید و آن را به چاپگر بفرستید، اما می‌توانید به راحتی آن را به روش‌های مختلفی ذخیره کنید و پس از رسیدن به خانه چاپ کنید بنابراین، این قابلیت برای کارهای شخصی زیاد ضروری نمی باشد.

  

 

 کاربرد      ePrint در کنار   Jet Advantag    چیست ؟

در حالی که e Print بیشتر برای ارسال کارهای چاپی از راه دور طراحی شده است، Jet Advantage یک مجموعه نرم افزاری کامل است که به شما امکان می دهد بر چاپ انجام شده در شبکه نظارت کنید. با Jet Advantage، می‌توانید کنترل کنید چه کسانی کدام اسناد را در شبکه ابری چاپگر ببینند و حتی فعالیت چاپگر را از راه دور نظارت کنید. داشتن گزینه ایجاد Private Prints، چه به صورت محلی و چه از راه دور، بسیار مفید است. شما لازم نیست نگران نفوذ خارجی به شبکه ابری خود باشید و می توانید جاسوسان را از امور خود دور نگه دارید.

 آیا چاپگر شما از ePrint پشتیبانی می کند یا خیر؟

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، ePrint برای  چاپگرهای مدرن تعبیه شده است. در حالی که بسیاری از چاپگرها می‌توانند نوعی چاپ Wi-Fi را انجام دهند، ​​ePrint به یک مدل چاپگر نسبتاً پیچیده نیاز دارد تا بتواند با شبکه ابری HP تعامل داشته باشد.

به طور کلی، هر چاپگری که به کابل USB نیاز دارد یا فاقد نمایشگر باشد، از e Print پشتیبانی نمی‌کند. با این حال، نه اتصال بی سیم و نه صفحه نمایش LCD تضمین کننده کارکرد ویژگی ePrint نیستند. علاوه بر این، برای استفاده ی حداکثری از این مزیت بهتر است که بقیه ی چاپگرهای دفتر یا ساختمان با ePrint سازگار باشد، اگرچه این یک الزام نیست. اگر فکر می‌کنید یک یا چند چاپگر در دفتر شما نیاز به تعویض و به روزرسانی دارد، بررسی‌ چاپگر ها در سایت راژمان کامپیوتر به شما کمک می کند تا بدانید که این روزها چه دستگاهی  در بازار موجود می باشد.

در مورد ePrint، توصیه می‌کنیم بخش راهنمای چاپگر HP را بررسی کنید و دستورالعمل‌های مدل خود را بیابید، چه جوهر افشان و چه لیزری. دفترچه راهنما باید به شما بگوید که آیا چاپگر شما این قابلیت را دارد یا خیر.

کاربردهای دیگر نرم افزار JetAdvantage

در حالی که وظیفه اصلی ePrint تسهیل انتقال داده از راه دور است و Jet Advantage فعالیت چاپ را در شبکه نظارت می کند. با این حال  کاربران غیرتجاری معمولا هر دو برنامه را به محض اتمام راه اندازی چاپگر HP حذف می کنند، ولی شرکت ها و ادارات می توانند از این سیستم HP به خوبی استفاده کنند.

برای شروع، Jet Advantage یک راه حل ذخیره سازی بسیار امن ارائه می دهد که مستقل از سایر سیستم های ابری است. اگر فضای ابری دفتر شما مورد نفوذ قرار گیرد ، حتما خدا را شکر می‌کنید که همه اسناد حساس را در فضای ابری بسیار امن HP ذخیره کرده‌اید.

 

خانه
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
دسته بندی ها
پرینتر
اسکنر
دستگاه کپی
تجهیزات فروشگاهی
پلاتر
فکس
مواد مصرفی
تجهیزات اداری